joi, 27 octombrie 2011

~ Egoism.. ~

Eu!! Ce cuvant stupid.. Ce spune cuvantu asta despre mine? 
In primul rand inspira egoism.Egoism,si sti de ce? Pentru ca spunand "Eu".. te gandesti numai la persoana ta,uitand de cei care te inconjoara.In al doilea rand sugereaza singuratate. Tu si persoana ta.
Eu,sunt o persoana poate mult prea geloasa,trista si fara simtul umorului. Eu nu stiu sa apreciez ceea ce mi se ofera,sunt egoista! Am incercat sa schimb asta de sute de ori.. Dar nu stiu cum,nu mai ai idei, nu mai am putere.. 
Vreau sa scap,sa fug,sa nu mai privesc inapoi.. [egoismul din mine]dar ma tine ceva aici! E o umbra,un lucru atat de ciudat incat nu exista cuvant pentru el.Si doare pentru ca nu isi da seama ca e cel care ma tine in lumea asta. Vreau sa fac ceva sa isi dea seama de aste lucru dar parca sunt invizibila.. Si tot eu sunt cea egoista.

Un comentariu: